FaR
Miha

Derékfájás? Hátfájás? A speedfitness a megoldás!

hatfajdalom

A hátfájás ma világszerte az egyik leggyakoribb népbetegség, a mozgásszegény életmód egyenes következménye. Az ülő foglalkozás miatt nagy terhelést kap az ágyéki, deréktáji gerincszakasz, mely porckorong eltéréssel és a gerinc közeli izmok fájdalmával reagál a fokozott terhelésre. 

Tévhit, hogy fájós háttal nem szabad sportolni, és ágyban kell pihenni, ugyanis ez inkább csak ront a problémán, hiszen az izmok tovább gyengülnek.

Vannak olyan mozgásformák, amelyek erősítik a hát izomzatát, a tartáson is javítanak.

A legismertebb talán az úszás, mert a vízben végzett mozgás kevésbé terheli a gerincet. A különböző úszásformák remekül formálják és erősítik a hát izmait. A tartásjavító gyógytorna a leghagyományosabb mozgásforma, melyet a gerincfájdalmak esetén javasolnak. Itt az izmok erősítésén van a hangsúly. Egyre népszerűbb a jóga. A különböző pozíciók nyújtják és erősítik az izmokat, a koncentrációs gyakorlatok pedig segítenek a feszültség oldásában.

Amit most mi mégis ajánlani szeretnénk a hatékony, időtakarékos és egész testre kiterjedő edzésprogram az EMS-tréning vagyis a speedfitness, ami rendkívüli módon küzd a hátfájás ellen (is). Nemcsak a fogyás és alakformálás, hanem gerincproblémák esetén is gyors eredmények érhetők el vele.

haterosites

A titok abban rejlik, hogy az elektromos izomstimulálás elhatol egészen a mélyizmokig, melyeket nagyon nehéz megdolgoztatni, a hagyományos kezelési módszerekkel is csak nehezen lehet elérni. A hát mélyizmainak pedig nagy szerepük van a helyes testtartásban. 

A Speedfitness másik nagy előnye, hogy a terhelés teljesen személyre szabható, így akár (nagy fájdalom vagy súlyos gerincbántalmak esetén) rehabilitációs célokra is alkalmas.

A Speedfitness kiemeli a gerinc melletti hosszú izmot, ami segít abban is, hogy egyenes legyen a testtartásunk. A testünk többi részére felhelyezett elektródák pedig abban segítenek, hogy komplexen dolgoztassuk meg a testünket a személyi edző segítségével. 

Nagyon megszerettem a speedfitnesst. Megerősítette a hátizmomat, aminek napi 8-9 órás monitor előtt ülés esetén nagy hasznát veszem, hiszen már nem érzek ilyenkor fájdalmat a gerincemnél. Formálódott a lábam, és a csípőméretem is kisebb lett.”

Vendégeink elmondása szerint az edzések hatására tartásproblémák, gerinc- és hátfájdalmak akár már 8-10 alkalom után jelentős javulást mutattak. Ez azért lehetséges, mert a gerinctartó- és hátizmok tartó és támasztó szerepe javul, ezáltal a porckorongok és csigolyák tehermentesítése elkezdődik.

haterosites2Kérdésként gyakran merül fel, hogy mennyire biztonságos ez az edzéstípus, hiszen mégis csak elektromos áram ingerli az izmokat.

Az EMS tréning az áramerősséget az amper ezredrésze (micro-Amper) nagyságú tartományban használja. Ez teljesen biztonságos, szinte semmilyen kockázata nincs. Mégis a Speedfitness tréning a stimulált izomzatnál olyan intenzív összehúzódást képes előidézni, amely a klasszikus erőnléti edzésekkel nem érhető el. Vannak olyan betegségek vagy egészségi állapotok, melyek a Speedfitness ellenjavallatát jelentik, de ezekre mi is felhívjuk mindig a figyelmet. (Gyakori kérdések 14. pont)

 

Heti 2*20 perc edzés és búcsút inthetünk a hátfájdalmaknak!